Facebook

2013-12-16

Vecka 31 - Dag 213

Ny måndag. Älskar vi inte måndagar så säg! Idag var en mentalt tuff dag på jobbet. Innan jag började på Itrim så var det min kollega Rebecca som rekommenderade konceptet. Hon hade själv kört två år för en tid sedan och hon såg att det var det jag behövde. Såklart förnekade jag det hela tills jag fått fakta klart för mig och var redo att satsa. Rebecca slutade idag på mitt jobb och det blir lite en tomhet på jobbet därefter!

Idag var det åter igen dags för tre varv i cirkeln. Jag var inte alls för peppad på träning efter jobbet men tog mig dit och kom igång. Musiken är alltid superbra när Isabelle jobbar, jag brukar skratta och kalla henne för DJ! Helt underbart att det blir så personligt och att dom som jobbar där verkligen gör detta till något speciellt!

Nu ikväll så släpptes det lite bilder på nätet från kryssningen i helgen. Hittade en helt fantastisk bild på mig en min kompis Sara. Jag blir alldeles överlycklig när jag ser den bilden för den visar en glad, självsäker och ny Micke från ett nytt perspektiv! Det gör mig otroligt tacksam och lycklig över att man kan lyckas om man vill. Nu är det 10 kilo kvar till mål men jag börjar känna segervittringen i det hela, jag är inte jättetjock längre i alla fall! Låt veckan fortsätta!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar