Facebook

2013-06-17

Vecka 5 - Dag 31

Igår fick jag min första nolla i min övningsbok. En sådan får jag först om jag inte uppnår ett av de dagliga målen.

Mina dagliga mål:
  • Ombytt träning 2 gånger per vecka
  • 8000 steg per dag
  • Noll tolerans mot allt annat som inte är specificerat av itrim.
    (Tillåtet: Måltidsersättningar, vatten med smak typ Loka, tuggummi som ej är söta)
  • 2 liter vatten varje dag
  • Dokumentera i form av denna blogg
Så, igår fick jag 0 poäng på avsnittet 2 liter vatten. Jag uppfyllde aldrig det dagliga målet utan kom snarare upp i 1.5. I lördags kväll drack jag två liter vatten på en och samma gång och det var inget jag rekommenderade att man ska göra på halvtom mage.

Annars har det hänt mycket idag. Fick en fantastisk start på dagen med glädjetårar av att läsa vad min syster skrivit på sin blogg. Men det är en helt annan story i sig..

Efter jobbet åkte jag och tränade såklart. Idag tog jag en bild på hur pulsbandet ser ut som styr vad jag ser på tvn (se dag 28).

Runt midjan fäster man ett band som man på bröstet kopplar ihop med en pulsmätare. Det är den som skickar signalerna till tvn där jag får reda på hur hårt jag ska träna för varje minut som går.

Efter träningen så rörde jag mig hemåt för styrelsemöte i bostadsrättsföreningen.

Nu är klockan 21:40 och med tanke på att dagen började 07:10 på jobbet så är jag ganska trött. Imorgon återstår en hel del andra utmaningar att ta tag i, spännande! 

Kärlek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar