Facebook

2013-05-17

Vecka 0 - Dag 0

Idag har jag träffat min hälsorådgivare på ITRIM. Redan för två dagar sen var jag där för första gången och kände att det här är nog det som kommer hjälpa mig in i mitt nya liv.

Först välkomnades jag personligen vilket nästan aldrig händer i Stockholm nu för tiden. Sedan imponerades jag av helheten och upplägget. Så nu kör vi!

Idag gick jag innanför dörren.. "Hej Michael". Ööh.. Jag har varit här en gång och ni vet redan vem jag är!?! Sen så hade jag ett 55 minuter långt samtal med hälsorådgivaren och resultaten var inte särskilt bra. 132.8 kilo varav apparaten uppskattade 43.5 av dessa att vara rent av överblivet och farligt fett.

Imorgon lördag är dag 1 på de kommande tolv veckorna. Maten är inhandlad och stegräknaren är uppletad ur en låda och hänger faktiskt konstigt nog runt min hals nu när jag skriver det här.

Denna blogg skall jag skriva i varje dag i 12 veckor, varje inlägg ska innehålla följande.

1. Vad har jag ätit idag.
2. Har jag uppnått dagens mål.
3. Hur mår jag?

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar